gamzeyerlkaya Dün sabahtan beri ufak ufak agrılarıö vardı ishaldım kızlar yarım saat önce uyandım yine. Böyle belim kopacak gibi daha da çogalmış dogum olabilirmi ?
gamzeyerlkaya gamzeyerlkaya beklemem gerekiyormu gitmemmi gerekiyor bilemedim 🤷bi duşa girip çıkıcam 😑😑
Asel-2023 gamzeyerlkaya 32 canım erken doğum riski var malesef yatıyorum sürekli o yüzden de belim artık ağrıyor
gamzeyerlkaya Asel-2023 çiger geliştirici feln vurdularmı size bende 36 iken yatmıştım fakat bebek 34 haftalıktı ölçümü sonrasında 5 günde kendini toparladı hemencik kilo aldı üzülmeyin bebişler bu haftada hemen kilo alabiliyor kilodan dolayı korkuyorsanız ☺️ yedklerinize dikkat edin ama yumurta yogurt süt mutlaka tüketin bende çok korkmuştum şükür dayandı bu güne kadar şuan gelirmi bilmiyprum 🤷
Beritan33 gamzeyerlkaya bence suyunun gelmesini bekle hastanede çekmekten iyidir diye düşünüyorum eğer doktorunla görüşüyorsan arayabilirsin ya da yazabilirsin
Asel-2023 gamzeyerlkaya geçen hafta yapıldı canım doktorum listede verdi beslenmeme çok dikkat ediyorum ☺️ benim 3.cu gebeliğim bu yüzden korkum ilk kadar beklemiyor dedi doktor ama bekler gibi geliyor 🤭
gamzeyerlkaya Beritan33 görüşmüyorum ama bebeğime kalp hastası demişlerdi ondan da korkmuyor değilim bişey olursa diye 🥺 bende hemen gitmek istemiyorum ama
Beritan33 gamzeyerlkaya ALLAH korusun inşallah öyle bişi yoktur mucize gibi bebekler sağlıklı doğar inşallah korkutma kendini
gamzeyerlkaya Asel-2023 bekler beklerrr hiç üzülme☺️ onlar saatini vaktini biliyor akıllı bıdıklar ☺️☺️
gamzeyerlkaya Beritan33 inşallah çok dua edin 🥺🤲o yüzden biraz endişelerim var erken gitme taraftarıyımda gitmeme taraftarıyımda duş aldım bişeyler yedim alt kısmına ara ara agrı girip çıkıyor acı hissi var biraz uzanıcam olmadı eşimi uyndırıp gidicem 🤲
ChemistrySK Bende uyuyamiyorum 2 de yattim ama uyandim nişanim gelmisti gece ve simdi 10 dk da bir felan kasilmalar oluyor,rabbim kolaylıkla,hizla, mudahalesiz bir sekilde dogurmal nasip etsin🤲
gamzeyerlkaya ChemistrySK kasılma dediğiniz nasıl bişey tam olarak benim alt kısmıma agrı girip çıkıyor sürekli 😰😰