aylin_23 normalde beslendiğim gibi beslendim aslında sadece ben normalde asitli paketli yiyecekler fazla tüketen,dışardan yemek yemeyi seven biri olduğum için sadece bu süreçte bunları elimden geldiğince yapmamaya çalıştım onun dışında normal yememe devam ettim şükür şuanlık iyi gidiyor 🌸