Esmanurkarakoc123 Kızlar kac kilosunuz. Ben çok kilo aldım. Çok acıkıyorum yemeyince elim ayağım titriyor özellikle geceleri 24 haftlk olduk 103 kilo olmuşum. 98le hamile kaldım. Hızlı kilo aldıgm icinde ağrım çok fazla oluyor herhlde napcm 😭😭
Cyln00 Esmanurkarakoc123 24 hafta için 5 kilo bence çok değil ya hiç almaya da var ama çok alanda var bence ideal aldığınız kilo ben 92 kiloyum 15 haftalığım yavaştan almaya başladım bel ağrısı falaj maf ediyor beni bugün gittiğim doktor zayıfla dedi diyetisyene gidip de şu saatten sonra nasıl olucaksa 😀 iştahım kapalıydı bu haftalara doğru saat başı acıkmaya başladım😀
Cyln00 Esmanurkarakoc123 hele şu bel ağrısı kalçama vurur oldu belim çukurlaştı göbek yavaştan öne büyüdükçe Sabahları dayak yemiş gibi kalkıyorum Hafif iş yapsam tutuluyorum Kiloyla hamile kaldık Allah yardımcımız olsun
Ozdumen Esmanurkarakoc123 merhaba,ben de 100 kilo ile hamile kalanlardanım,şuan 33.hafta 104 kiloyum bel ağrısı,oturduğum yerden zor kalkma gibi durumlar oluyor i,inşallah güzel bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız 🌸
Sena-cy00 Esmanurkarakoc123 3 ay önce doğum yaptım.. Hamileyken 100 kilonun üstündeydim doğumda birazını verdim birazını da çocuğa bakarken çok yiyemekten verdim (aile içinde yaşadığım bir stres de vardı bende) şuan 90′ım belki 80′leri de görürüm bilmiyorum 😶 Ama siz siz olun hiçbir şekilde stres olmayın gerçekten bebeğe yansıyor, kilo bir şekilde verilir doğumdan sonra.. Siz mutlu olun bebeğiniz de mutlu olsun 🌸🌸🌸
Esmanurkarakoc123 Cyln00 walla zor bacım. Şimdiden sağıma soluma dönemiyorum. Benim 2inci gebeligim. Ben ilkinde de 98 kilo hamile.kaldim 106 kilo doğuma gittim. Ama ilkinde bulantjm kusmam coktu kutu kutu hap bitiriodum. Bunda ole dgl hc bulantim yok.habire yiyesim var. Doktor kontrolüne en son 2 ay önce.gttm daha da gidemedim eşimin işinden dolayı dicek ki 2 ayda 4 kilo nasl aldın 😏 .
Cyln00 Esmanurkarakoc123 valla süper 8 kiloyla doğum yapmak inşaallah bende öyle olurummm Çok mu ki 2 ayda 4 kilo ben pek anlamıyorum bence güzel değil mi 2 ay iyi sabretmişsin ya ben 2 haftada kafam da elli şey kuruyorum iyi mi ki bebek diye
Esmanurkarakoc123 Cyln00 kuzum ben 16 haftlkken gittim. 20 haftalkken detaylı ultrasona gönderdi denizliye. Banada 24 haftlk olunca sonuçları al da gel dedi. Eşimin işi yoğun oldgu için gidemedik. Haftaya inşallah nasipse gtcez. Detaylıda hersey temiz cktigi için endişe etmedm. Yoksa ooooo😀
Esmanurkarakoc123 Sena-cy00 orası öle canım ama benm ilk gebelgmde sezeryan oldum. İkincide arasında 2 sene oldgu için yine sezeryan olucam ve kilolu sezeryn olmak çok zor. İkinci gebelgm.planli olmadı. Çünkü kilo verip ole hamile kalmk istiodum ama nasip dglms.
Melikeex Esmanurkarakoc123 ben 85 le kalıp 107 le doguma gırmıs tim ama riskli grbelıktı tuvalet harici kalkmam yasaktı yemegını bile yatakta yiyeceksin diyordu doktorum
bsrabrna Esmanurkarakoc123 bende 76 ile Hamile kaldım 100 kilo ile doğuma girdim. Doğumdan sonra İlk 10 günde 87 ye düştüm. Boşver canım ya tek dert etmeyeceğimiz zaman bence kiloyu 🙈 sağlıkla gelsin bebişler inşallah
Edaa3595 Esmanurkarakoc123 İlk gebeliğimde 100 ke hamile kaldım 109 la doğum yaptım Şimdi 91 le hamile kaldım ve daha 6 haftalık umarım boğazımı tutarımda ilk gebeliğim gibi az bi kiloyla bu durumu atlatırım diye umut ediyorum 😂😂😂
Hungry 89 la hamile kaldım 27+3 haftalığız 91 kiloyum doğuma kadar 150 olurum heralde kendime güveniyorum 😂😂😂
Sena-cy00 Esmanurkarakoc123 Benim ilk ama bende sezeryan oldum verilcek olundu mu her türlü verilir ben istemsiz bir lokma yesem bebeğimin hep ağlamasına denk geliyor sonra kalkıp onunla ilgileniyorum sonra bir lokma daha yiyip duyuyorum böyle böyle mecbur çok yiyememekten verdim biraz ama ileride tadını çıkarırım inşallah