2 hafta önce normal doğum yapmış birisi olarak söylüyorum ki hiç korkmayın. Ben rutin kontrole diye evden çıktım doğurdum eve geldim. Gittiğimde 6 cm açılmam ve düzenli sancım vardı ama hamileliğim hareketli geçti diye sanıyorum ki ağrı hissetmedim. Ebeniz doktorunuz sizi yönlendiriyor nefes alıp vermeniz gerektiği zamanları sancınızın arttığı anlarda ne yapmanız gerektiğini söylüyorlar. Olumlu düşünün bebeğinizi kucağınıza aldığınızda tüm ağrı sancı bitmiş oluyor. Kucağımda bebeğimle odama gitmek en büyük mutluluğumdu siz de yapabilirsiniz yeter ki kötü düşünüp kendinizi kasmayın.