aresinannesi1 inslalah yaşamazdiniz insallh bnde yaşamam.kotu dusunmeyin rahat olun nasibimde olan gelir basima derseniz kabullenmesi daha kolay.Bol su icin bid3 b3n surekli yatyorum oyle yormuyorum kendimi ama ev isimide yapıyorum aksatmadan uzun yürüyüş yapmiyorum