Selam kızlar, size içimi dökmek istiyorum. Öncelikle hamileliğimin başından beri kanaması olan ve parça düşüren biriydim. Kanamam olduğğu gün hemen özelde bi doktora gittim progestan verdi 3 kutu kullandım.bu arada farklı bir kaç doktora gittim muayene için içim rahat etsin diye. En son özelde bir doktor progestanı bırakmam gerektiğini ve sadece dinlenmemi ağır kaldırmamamı falan söyledive bıraktım. Bir ara kesildi gibi oldu kendiliğinden daha sonra babaannem vefat etti ki o benim annem gibiydi onun vefatı beni çok sarstı cenazeden iki gün sonra avucumun yarısı kadar büyük bir parça düşürdüm hemen o özeldeki doktoruma gittim yine sadece ultrason muayenesi yaptı anlattım olanı, normal ozaman üzüntüden olmuş bebeğin kalp atışı iyi dedi yolladı. Daha sonra parçalar çoğalmaya başladı kesintisiz adet görür gibiydim 1 ay sonra bidaha gittim oda bir serum taktı yolladı eve 2-3 gün sonra ağrımda olmaya başladı sonra devlete acile gittim ilk defa çatala koyup alttan muayene ettiler kanamam olmasına rağmen. hemen yatış verdiler 19 ağustosta 2023 te yattım 22 ağustosa kadar her gün alttan muayene ettler tabi suyumda azalmıştı bu arada kanamayla birlikte akmış ilk hamileleiğim anlamamışım ve hastaneye yattıktan 1 gün sonra kuyruk sokumumda dehşet bir ağrı ağladım resmen 2-3 gün meğer doğum sancısı çekmişim 22 ağustostaki sabah vizite için muayenede dediler suyun bitmiş acil sezeryan ameliyattan bi çıktık narkoz etkisi falan yok bende direk ağlamaya başladım bebeğim nasıl yaşıypr mu diye yaşıyor çok şükür ciğerleri gelişmediği işin kök hücre tedavisi yaptılar %50 şansımız var hayatta kalması için 635 gr 29 cm doğdu yavrum ama bugün 2 hafta oldu yavrum hala yaşam mücadelesi veriyor. Demem o ki Allahtan ümit kesilmez neler yaşıyorum zor süreçten geçiyorum ama mucizeler çok. Sizlerde dualarınızı esirgemeyin Allah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏 Allahım bütün hasta bebeklere çocuklara şifa versin 🤍