crazymommy Cyln00 Doktor kontrolün yoksa aile hekimine git o yazsın ben geçen yazdırdım 3 kutu yazmış 39 lira. Kendin alırsan reçetesiz 3 kutu 216 lira
crazymommy Ama sen yazdırdıysan eczacı o ilaç olmasa da muadilini vermek zorunda neden vermemiş ki bence git muadilini istediğini söyle 😅
Cyln00 crazymommy yok sağlık ocağına git yazdır dedi bende gidemedim uzaktı niye direk almadım şuan onu sorguluyorum 😀😀😀 hamile olunca doktora sormadan iş yapmak istemedim galiba
Ozgeee36 Muz ve tuzlu sarı leblebi ye çokkk rahatlarsın emin ol bnm 1 gün sürdü sadece bunları yedim kurtuldum
crazymommy Ozgeee36 Genelde hamilelerde arada sırada oluyor ama bazılarında kronik oluyor. Mesela ben ne yersem yiyim ya da ne yemezsem yemeyim yanıyor yani 20 haftadır cayır cayır yanıyorum 🤣 Su içsem dahi. Kalıcı tek bi çözümü var doğurmak 😅
Bulbulyuvasi Karbonatlı su. Soğuk salatalık. Rennie tablet. Gaviscon şurup. Akşam yağlı tuzlu yememek
Feyzabeyoglu Cyln00 anladım. Benim gündüz olmuyor da daha cok gece yatmadan önce basliyordu. Balli süt içip yatiyodum iyi geliyordu . Tabi herkeste farklı sonuç veriyor
Cyln00 crazymommy benim mesela yıllaaaardır var gastritim küçüklüğümden beride hamile olduğumdan beri bildiğin zehir derecesine geldi katlanılmıcak derecede 😀
feyzcvs Gece 4te uykumdan uyandırıyo mide yanması sabahtan başlıyo geceye kadar :( bana da doktor gaviscon yazmıştı eczacı muadili diye gasvin duo verdi yanınca hemen kafaya dikiyorum bir yudum rahatlatıyo o biraz naneli tadı da güzel