aysenurr rahat olunca her şey daha iyi ilerliyor canım 😌 çok takma kafana hareket her zaman iyi. Ben de ilk zamanlarda çok korkuyordum. Her hafta doktora gidiyordum. Doktorum bıkmış olacak ki başka ülkelerde ki kadınlar günlerce aç kalıyor , savaş ortasında hamilelik geçiriyor ama bebekleri sağlıklı. Her olayda bebeğe bişey olacak diye bir şey yok rahat ol demişti 🤦🏼♀️ Ondan sonra koyverdim 😂