aysenurr yorulduğunuz için bel ağrısı normaldir. Ben 3cüye hamileyim. İlk ikisinde de doğuma gidene kdar her işimi kendim yaptım hiçkimseden yardım almadım. Yorulduğumu hissettikçe uzanıp ayaklarımı havaya kaldırdım. Evimi temizleyip ertesi gün doğuma gttim hep. Tehlikeniz yoksa, sık sık dinlenerek işinizi yapabilirsiniz bence