Mervece_16 BuseVeMinikleri bende 183 boyumdaym eşim 187 bana da sanki yavaştan sancı geliyor gibi😂😂😂bende 37. Haftadaym heran herşey olabilir
Mervece_16 BuseVeMinikleri sanki alttan böyle ufak sızı gibi mi sancı mı artk ne bilmiyorum ilk hamılelıgım 1 hafta sonra kontrolüm var
BuseVeMinikleri Mervece_16 benim hiç kendi sancım gelmedi ilk hamileliğimde de o yüzden bilemiyorum suni almıştım 😂 bunda biraz sancı yaşıyorum o da yalancı. Belden kasıklara giriyor.