BuseVeMinikleri Merhaba hanımlar. 36+2 den selamlar 😁 doktorum 37 de gel anestezi için tetkik yapalım dedi. Ne yapılıyor bu tetkikte bilen var mı?
Atmm__ BuseVeMinikleri yaptırdınız mı neymiş merak ettim benimde çarşamba doğumum var bir gün önce gel kanlarını ver dedi sadece
Derya042_ BuseVeMinikleri bebeğin kilosu nedir genelde 38 i beklerler de ondan mrk ettim ciğer gelişimi için falan
BuseVeMinikleri Atmm__ benimde çarşamba günü doğumum ☺️ kan ve idrar tahlili aldılar. Tahlil sonuçlarını anestezi doktoruna gösterdim birkaç soru sordu genel mi lokal mi istediğimi sordu bu kadar ☺️
mylifeAslan BuseVeMinikleri acaba bu işleri yapmamız İÇİN mi çünkü beni anestezi için kan İÇİN çağırmadı çarsamba doğumum
BuseVeMinikleri mylifeAslan son muayenemde bana da istersen çarşamba yapalım dedi ben önden halletmek istedim. Belki de öyledir. Özel hastanede mi takiplisiniz?
BuseVeMinikleri Mervece_16 Derya042_ Şu an 37+5 im ☺️ 38+1 de alacak doktorum. 37. Haftada 3300 idi bebeğimin kilosu. Gebeliğin başından beri de 2 hafta önde gidiyor. 36 da girdiğimde bile 38+6 çıktı ultrasona göre 😬
Mervece_16 BuseVeMinikleri aaaa bebiş maşallah baya büyükmüş ne yedin ne içtin kız böyle 😀😀bide sizle eşinizde yapılımısınız genetik olabilirmi
BuseVeMinikleri mylifeAslan işlemler 3-4 saat sürdü benim hastanede yoğundu belki sabah saati alırsa doktorunuz o yüzden erken çağırmıştır.
mylifeAslan BuseVeMinikleri anladım büyük ihtimalle bir de benım heran doğabilir bugün de sancım var bakalım durmazsa akşam gideceğim acile
BuseVeMinikleri Mervece_16 kesinlikle genetik. Eşimde bende yapılı insanlarız. İlk Oğlumda normal doğum denemek için 40+3 e kadar beklemiştim doktor 3800 ölçmüştü 4380 gr 56 cm doğmuştu. Kocamandı. Bu daha önden gidiyor hatta 😵💫
BuseVeMinikleri mylifeAslan bugün benimde var ama sancı mı yorgunluk mu bilmiyorum son hazırlıklarla uğraştım bugün. Vaktinde sağsalim kavuşalım inşallah yavrularımıza 🫶🏻
Mervece_16 BuseVeMinikleri bende 183 boyumdaym eşim 187 bana da sanki yavaştan sancı geliyor gibi😂😂😂bende 37. Haftadaym heran herşey olabilir
Mervece_16 BuseVeMinikleri sanki alttan böyle ufak sızı gibi mi sancı mı artk ne bilmiyorum ilk hamılelıgım 1 hafta sonra kontrolüm var