mrtgnc hiç korkma canım düşünme nasıl olacak diye. O an gelince herşey olması gerektiği gibi oluyo. Bende çok korkuyodum nasıl olacak diye ama düşünmemeye çalışıyodum kendimi meşgul ediyordum kitap oku dışarı çık kelime oyunları oyna Ben öyle yapmıştım.
Sonra bir gece şiddetli bel ağrısıyla kalktım sabaha kadar bekledim tabi doğum mu değil mi emim olamıyorum derken nolur nolmaz kendimi hastanede buldum 1 saat sürmeden doğurdum.
Kesinlikle negatif düşünmedim herkesin yapabildiği bişey ben neden yapamayayım en fazla ne olacak ki 1 günde bitecek gibi şeyler düşün kendini cesaretlendir.
Biz Kadınlar çok güçlüyüz unutma ☺️
Kolay doğumlar dilerim 👍🏼