ozgeya mrtgnc içinizi rahat tutun,kendinize inanın ve neler yaşayacağınızı düşünmeyin❤️ Allah hayırla,kolaylıkla doğum yapmayı nasip etsin inşallah🙏🏻❤️
KbraKirazl zaten insan hep en son ne hissettiğini hatırlıyor ve normal doğumun en güzel yanı sonunda hiç bir şey olmamış büyük bir yükten kurtulmuş gibi hissetmeniz paha biçilmez yoksa kim ikinciye cesarte edebilir o nedenle kendinize bu duyguyu yaşama şansı verin kızgın kumlardan serin sulara 🤗😽
Wish KbraKirazl siz normal Doğum yaptınız mı? İnsanların o kadar korkutucu hikayelerinden sonra insan bi tedirgin olmuyo değil
mucizemizibekliyoruzz mrtgnc sizin doğum hikayeme etiketliyorum korkacak hiçbir şey yok okuyunca anlayacaksınız 😊
GlaynalSongelen Merhabalar ben 37 haftalık hamileyim Doğumdan korkmuyorum ama sancı gelince nasıl anlayıcam çünkü arada sancılarım oluyor çok merak ediyorum nasıl ayırt ediliyor. Doğum yapanlara sorduğum zaman çok net ayırt ediliyor deniliyor ama çok merak ediyorum 🙏🏻😍
Glsnark Kubulik sezeryanın neresi rahat resmen ameliyat doğumdan sonra ayağa bile kalkamıyorsun daha doğum yapmadım ama yakın çevremde sezeryan olanlardan biliyorum en sağlıklısı normal Doğum tabiki ben de onu istiyorum inşallah
Nur92 Glsnark ikisinde de dikiş oluyor kesi olmadan normal olan çok nadir 2-3 hafta oturamıyorsun her ikisi de zor bence
asminko345 mrtgnc Bende 36 haftalığım ama korkmuyorum canım bu bize verilen en güzel şey bence 💙 Hem 1 gün acı çekicez öyle düşün 2 gün turp gibi ayaktayız 🌸 Sezaryan dikişleriyle uğraşmak zorunda kalmıycaz 15 gün 💖 Tabi allahım hangi Doğumu nasip ederse 🌸 Ben atlattım bunu çevredekiler hep destek normal Doğum için 🧿 İyi yanından bak bence sonu çok güzel bitecek 🌸💕
Buseayazerdgn mrtgnc sezaryenmi normalmi biturlu karar veremiyorum iki ucu pis degnek yani ikisininde artisi eksisi var 😭 su cok iyi diyemiyorum yani
Hazen mrtgnc ben tam tersi sezaryan olmak istemiyorum korkuyorum normal olur insallah ilk doğumum olucak ALLAHın izniyle 💖
Tugba2907 mrtgnc hepinize iyi akşamlar kızlar geçen hafta Pazartesi 40+6 da normal doğumla kızımı kucağıma aldım o zmana kadar ruh halim çok değişikti bir gün diyordum ki çatır çatır doğururum diğer gün ağlıyordum nasıl doğurcam diye... inanin Allah dayanma gücü veriyor yoksa o sancılara dayanmak imkansız olur ... ha bide bebeği gördükten sonra hiiiç bişe umrunda olmuyor canlı canlı dikiş attılar bana hiçbirini hissetmedim... sadece dua edin hepinize kolay doğumlar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Glsnark Tugba2907 epidural yapıldı mı peki normal doğumunuzda ben epidural istiyorum normal doğum olursa inşallah
tuubiy ozgeya hem de miyomla normal Doğum yapmanız o kadar güzel ki 🤲🏻 Sizi gördükçe özeniyorum ama miyom ağrısını hatırladıkça hiç yanaşamıyorum. Allah yardımcımız olsun 😔
ozgeya tuubiy Daha önce de söylediğim gibi sadece cesaret 💪🏻 Klasik geliyor ama inan o an bebek dünyaya geldiği an bütün herşey geride kalıyor,bıçak gibi kesiliyor tüm acılar..bu da kadınların mucizesi işte,Allah kimseye dayanamayacağı acı vermiyor❤️