Aysenurrrrbgccc Bence hastane de böyle bir imkan varsa kesinlikle düşünün. Muayaneye ve doğuma bir amda zam gelebiliyor, hesaplandığında paket daha iyiye gelebiliyor. Ben çok istedim ama hastanemde yoktu. 350 tl ile başladım muayaneye 565 tl oldu zam geçişi olmuş olabilir Şuan. Doğum ben başladığımda 5500 dü Şuan 26+3 üm 11.000 normal doğum oldu. Doğuma kadar bi tur daha gelirse yandık.