cnsdln-18 cagla9094 evet ilk 39 ikinci de 38 olabilir dedi bana da ama yine de çevremde 38de sezeryan olanlar var
cnsdln-18 Dml1234 Çok zormuş gerçekten bel ağrısı bacak ağrısı rahat oturmama yatamama… inşallah sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize 🤲🏻🧿
Minikkoalam11 cnsdln-18 ikinci gebeliğim çarşamba günü sezeryana alacak doktorum 38+4 olmuş olacağım o gün
Karenim13 cnsdln-18 Allah allahh aynı durumdan muzdaribiz ne tesadüf bende 37 yim ve dr izinde kendine göre plan yapıp eykul 22 de alacakmış başka dolar 15 eylul dedi
linaa123 cnsdln-18 zamanında gelmesi daha iyi değil mi bende 39+4de sezeryan oldum ilk kızımı şimdi ikincisine 40 gün kaldı gayet normal bir hafta
busratekcn cnsdln-18 banada 39+4 e gün verdi doktorum aynı şekilde tatile çıkıyor. Aynı tedirginlikleri bende yaşıyorum seni çok iyi anlıyorum..
Sadeceanne2 cnsdln-18 ne kadar geç o kadar iyi anne karnında bir gün bile. Dışarı daki 1 ay dan daha fazla yararı oluyor kendini yormayacak. Açılma yapmayacak şekild e sakin geçir dinlene dinlene Allah’ın izniyle inşallah zamanın da gelir