worin Benim oğluşumun 26+5 de 33 cm di.. Genetik bence cnm çünkü ben nerdeyse 1.70 eşim de 1.83 boyunda.. Eğer sen ve eşinden herhangi biriniz minyonsa gayet normal.. Bu arada bebekler anne karnında aniden gelişiyorlarmış diye okudum:) bir sonrakinde pat diye bebiş 4-5 cm uzar:))
oglummehmedim sumeyyezumra kagitta yaziyo ultrason goruntusu olan kagitta Fl yaziyor ordaki olcuyu 7le carpiyosun cikan sonuc boyu oluyor
ayaniz Akglsevl benim 30+5te 40 cm dedi ama bu ölcüler tamamen tahmin üzerine.. mesela kilosu 2 gün üst üste gittigim farklı doktorlarda 300 gram farklı cıkmıstı ,yani ölcümler farklı olabiliyor zaten dr normal dediyse sorun yoktur❤️
Elaylama Akglsevl bence kısa değil gayet normal. Yapısal farklılıklar aşırı düşük olmadığı sürece kafaya takılcak şeyler değil. Sorduğunuz için söylüyorum: 31+1'de gittim 40 cm boyu.