Akglsevl Arkadaslar mrb...32+0 haftalık hamileyim..bebegimin boyu 36 cm dedi bugun doktor normal dedi ama.nedense icim rahat degil...cok mu kısa benim kızım...sizim.bebeklerinizin.bu haftada boyu kacti acaba...hepsini rabbim korusun inşallah
Zeliha66 Akglsevl 24 haftalık gittigimde 31 cm dedi. Belki genetikdir canım mesela eşimde bende normele göre uzun insanlarız.
Albatros3501 Akglsevl ben dün muayene oldum 29+3 de 37 cm dedi canm ama bence çok takma çünkü tam ölçülmüyo tahmini boy kilo söyleniyo.
Asminsmom2 Akglsevl bizim bacak boyumuz 2 hafta onden gidiyor 35.haftada 49 cm di ama genlerimiz kızıma uzun olmaktan başka şans tanımadı baba 182 anne 175 o biraz genetik canım üzülme
zlemzcanzl Akglsevl benim doktorum sadece kilosuna bakıyor boyunu söylemedi hiç. Bence takılmayın haftasıyla uyumlu demesi yeterli sıkıntı olsa zaten söyler
Bskrt Asminsmom2 bizimde boylarımız aynı siznle, 31. Haftadaym 44 cm dedi doktorum Ama 35 haftalık arkadaşm var çift olarak orta boylular, bebek 42 cmmiş Genetikle alakalı tamamen diyor doktor 😊
Akglsevl Cok saolun kızlar...ya ilk hamilelik olunca insan telaş yapiyo...doktor normal dedi...dogdugunda ne cok uzun nede kısa olcak dedi...bana benzicek sanirim 😂
sumeyyezumra benim doktorumda kilosunu soyluyo boyunu soylemiyo. boyunu sordum tahmini söyleyebiliriz boyunu goremiyoruz dedi
oglummehmedim sumeyyezumra fl degerine gore hesaplaniyo benimkide soylemiyo ben kendim hesapliyom 7ye carpip
SeherNilgnBakrc Akglsevl 32.haftada 45cm dedi doktorumuz zaten en baştan bacak boyu uzun diyordu babasına benzeyecek tamamen genetik canım bende aldıklarım olmıcak diye korkuyorum
Pinar38 Akglsevl 30+4 33 cm dedi bana da az geldi ya bi daha ölç dedim podyuma mı çıkacak dedi lüzumsuz doktor gıcık oldum minyon olacak kızın diyor
Ayseee07 @Akglsevl# Akglsevl 34 haftalıkken gıttım 47 48 demişti doktorum genetiktir takmayın bence boyunu
Annesininbalbocugu Akglsevl Benim bebişim de 32 haftamda 42 cm demişti doktor şuan 36+1 olduk ne kadar bilmiyorum 🤗🤷
Gmzcngi Akglsevl 27+6da 37 cmdi canım bizim kuzu ama doktor zaten bacak boyu uzun dedi ondan sanırım anası kılıklı😂
Esilaminel Akglsevl 32. haftada 44 cm di erkek bizim bebegimiz bacak boyu uzun dedi ve 1 hafta onden gidiyor fakat şöyle bişey var doktorumuz şunu soyledi boyu gercekten haftasiyla uyumluysa sorun yok dedi... Bu arada şöyle bir örnek verdi kendisi 53 cm dogmuş ve bu uzun bir boy dedi dogum icin ama şimdi bana bakin dedi minyon ufak tefek dünya tatlisi bir bayan😊 Yani iciniz rahat etsin gayet iyi duruyor boyu kizinizin... Saglikli kolay dogumlar dilerim⚘
oglummehmedim Benimki 52-53cm 37haftada simdi bilmiyom dogunca gorucez artik bi hafta sonra gelince🤗Ben kisa babasi kisa bilmiyom niye boyle uzun oldu ben kucuk istiyodum😐O yuzden kac aydir asagiya bisey sokuyolar gibi😂Uzunmus baya