Ege_mommyy_11
Siz ve bebeğiniz sağlıklı olunda korkulacak birşey değil bu..Bunun çizginin adı “linea nigra” her gebe kadında olur ve doğumdan sonra yavaş yavaş geçer..isterseniz girip yazın internette,korkulacak birşey olmadığını anlayıp rahatlarsınız😊💐