Sedoliko K-1997 önemli olan yumurtanın kalitesi ve denk gelmesi. O yüzden 1 tane olsun bizim olsun , sıkıntı yok 😀
dvaekn K-1997 ben kendim yaptım evde ucu zaten insülin iğnesi gibi kolay önden kolonya sür göbeğine pamukla daha kolay giriyor hiç acımıyor .
Rumeysaufukk Kızlar çatlatma iğnesi sonrası benmde negatif çıktı ama adet olmadım bu iğne adet olmayı sağlıyor dimi
dvaekn Rumeysaufukk eğer sonradan gelişen yumurtan olduysa onu çatlatıysa doktor ondan olabilir ya da stresten hatta mutluluk hormonu bile yapar dedi bana .benimde bu ay gecikmem oldu 6 gün test negatif ama yinede gecikme devam ederse tekrar bakarsın
Rumeysaufukk dvaekn yani ben normal yolla adet göremiyorum aslında hep duphaston kullanip adet olmuştum ama bu sefer çatlatma iğnesi olduğum icin acaba yumurtam catladgi için adet kendiliğinden görebilir miyim bilginiz var mı bu konuda
Sedoliko K-1997 ilk gebelik testimi 10.gün itibari ile yapmaya başlayacağım diye düşünüyorum. Ya da direkt 14.gün. Çünkü geçen defa hayal kırıklığı yaşadım. 13.güne kadar pozitif çıktı ama kan verince negatif. 🤷🏻♀️ o yüzden 14 e kadar bekleyeyim diyorum.
Esenha K-1997 icerisindeki havayi bastirarak disari cikarip gobegin sag yada sol 3 parmak otesine yapabilirsiniz
Esenha Sedoliko sag sol 3 parmak oteye diye biliyorum kendim yapiyorum surekli morarma sisme olmuyor asagiyi bilmiyorum ama bidaha yaparsaniz dedigim sekilde yaparsiniz