K-1997 Kızlar bugün yada yarın çatlama iğnesi olacak olanlar var mı ? Kendiniz mi yapıcaksınız acilde mi yaptırtacaksınız
eda9616 K-1997 hemşire yaptı bana kendisi sonra kimyasal gebelik dediler. Şimdi kendi kendime hamile kaldım
K-1997 Emel5805 evet doktorumun dediği saatte yapıcam bana iğnenin 36. Saati mutlaka gir ilişkiye sonrası da gün aşırı dedi
Belfam Kızlar benim doktorum iki ay dene olmazsa yumurtanı çatlatırız demişti nasıl yapcağını söylemedi bu ay olmazsa diğer ay belki giderim gideceğim vakit önemli mi adet öncesi sonrası falan mı gitmek gerek
K-1997 eda9616 Sedoliko Tazeanne68 Sevgi_ zaten benim yarın 12 de yaptırmam lazımdı ben de sağlık ocagına gidicem Hrdl Mcg21
Sedoliko Bende bugün acilde yaptırdım. Yapan hemşire bilmiyordu nasıl yapılacağını , prospektüsü okuyup yaptı göbek deliğimin 4 parmak aşağısından. Yanlış yaptı diye çok korktum bilmediğini görünce 😀 direkt batırdı gelişigüzel 😀
K-1997 Sedoliko of ya bende kendim kendime yapamayacağım için mecburen gidicem saglıkocagına kaç mm büyümüştü yumurtan canım