_brcu88_
Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🌸
Bizim de geçen günkü muayenemizden sonra yaklaşık bi tarih planlaması yapıldı. Normal doğumu deneyimlemeyi çok istiyordum ama maalesef doktorum bebek iri olduğu için %99 sezaryen dedi ve 20 Eylüle gün verdi🥲 Kafam çok karışık…
36+6 haftalık olduk bebeğimin kilosu 3560 gr karın çevresi iki hafta önden gidiyor böyle devam ederse 20 Eylüle kadar kilosu 4’ü de geçecek gibi… Sevinmeli miyim üzülmeli miyim bilmiyorum stres olmamaya çalışıyorum ama elimde değil çünkü kendimi hep normal doğuma göre hazırlıyordum, nasip…
Sağlıcakla ve kolaylıkla kızıma kavuşmayı diliyorum🌸💕