_brcu88_ bize de doktorumuz Eylül’ün son haftasından gün seçmemizi istedi sezeryan tahlillerim yapıldı yarın hem sonuçlar için hemde tarihi kesinleştirmek için çağırdı. Bizde 29 Eylül isteyeceğiz 38+5 olacak bizim kızçemizde 😊 2. Doğumum ilk kızımda 38+5te cuma günü sezeryanla olmuştu 😊