Senas9 bir çorap bile almadım, çünkü bir düşüğüm birde ölü doğumum oldu, aldığım herşey bana dert oldu, çok yıprattı beni. Kaldırıp indirmek bile çok zor oldu. Şuan 5. Aydayiz ama doğana kadar da hiç birşey almayacağım, son zamana geldiğimde olacagina inandığım da hastane çıkışı felan bakarım. Gerisi de Allah Kerimdir. Rabbim kimseyi paysız koymasın.