Ben 10 haftalık hamileyim 8 haftalıkken başladım çok erken olduğunu biliyorum ama herkesin durumuna göre bir durum
Şimdi ben bütün Alışverişini son aylarda yapamam bebek arabası puset park yatak oto koltuk gibi pahalı şeyleri alıp 5 taksit yaptırdım onlar biticek ki sonra odasını alayım onu da 3 e böldürsem en son işte elimde para kaldıkça kıyafetlerini alacağım sonlara bırakırsam hiç para yetişmez ve her gün zam geliyor