aminehumamoms karanmom ben hiç tüketmedim hamileliğim boyunca en çok onda şeker var hatta öbür meyvelerdede var ama karpuz kadar değil ve önğr meyveleride sınırlı yemek lağzım mazallah şeker çıkar falan 🥹
Aleynacamoglu aminehumamoms Muzlu süt içiyorum hafif içine bal sıkıyorum mutlaka ceviz kayısı fındık fln tüketiyorum 🙈
Petrichorers Ben her gün dışardan yiyorum maalesef evden hazırlayıp götürmeye üşeniyorum cevizle falan da doymamki
aminehumamoms Petrichorers yemek değilki canım ara öğün yani zaten yarımsaat spnrasında yemek yiyoruz ara öğün önemli bebeğin gelişimi için 🥰
Petrichorers aminehumamoms ay ben hiç ara öğün yapmadım öyle mi diyosunuz yanımda getiriyim o zaman bir şeyler😞
aminehumamoms Petrichorers doktorum çok önemli oldugunu söylemişti işte mesela kahvaltı yaptın diyelim bi yarımsaat sonra falan ceviz üzüm kuruyemiş muz süt falan yiyebilirsin
Zeynep_ze Kabızlık problemi olduğundan öyle süt falan içemiyorum ben maalesef anca kabak çekirdeği kuru kayısı kuru dut üzüm ya da şeftali yerim
aminehumamoms Mummumlilo yani yemekten önce kendini acıktırmamak için yenilen bi öğün yemek yenmez ara öğünde ceviz süt meyve türü şeyler canım
Basakhilal aminehumamoms valla keyfime ne gelirse. Meyve saati mutlaka yapıyorum günde 1 fincan da kahve iciyorum
sykserife aminehumamoms çalışırken çiğ fındık, leblebi, elma, muz soda yiyordum. Yaklaşık 1 haftadır evdeyim yoğurt, meyve, avakado tatlısı yiyorum. Evde elime ne geçti tüketiyorum 🤣🤣
esraa1717 2 3 kere ara öğün yapıyorum sanırım ben sürmeli açıkma hissi var kabak çekirdeği kuru kayısı kuru üzüm badem ceviz yapıyorum bi tabak, meyve yiyorum yoğurt Yiyorum smoothie yapıyorum süt muz çilek yulaf filan koyuyorum hangi meyveden varsa