Ecemnm aminehumamoms muz ceviz yiyorum bir saat sonra ekmek arası sonra mandalina erik biraz çikolata sonra akşam yemeği 😂
1Sultanaktas Ecemnm ay mandalina sadece ben yiyorum sanıyordum hamileliğimin başından beri ekşi sevdam bitmedi 😬😅
miniskesi aminehumamoms ara öğün yapmıyorum ben ama öğle yemeği olarak ceviz, meyve yiyorum bazen. bazen de daha aç hissettiğimde çorba içiyorum. ama öğlen çorba içtiysem ceviz yine de yiyorum mutlaka bi arada derede :)
aminehumamoms karanmom karpuz çok önerilmiyo canım hamilelere aşırı tüketme derim %100 şekerden oluştugu için 🥰
miniskesi 1Sultanaktas geliyor valla hiç de sevmem normalde ama faydalı diye zorluyorum biraz öyle alıştım 😅
Cherry07 Çalışırken açıkçası ne ara öğün yapcağımı şaşırıyorum çekmecemde badem leblebi falan duruyor onları atıştıyorum en fazla ama haftasonu evdeysem mutlaka canımın istediği bi meyve tüketiyorum
Temmuzmucizesi26 aminehumamoms daha 6 haftaya yeni giriyoruz ama psikolojik mi bilmiyorum ben çok acıkıyorum ya meyve çeşitleri ceviz ardından da öğle yemeği yiyorum sonra da akşam yemeği akşam yemeğinden sonra da dondurma ya da meyve 😁