Deletedmom_112 esmerrmm ayy inşallah hemen biter 12 den sonra azalıyor 14 ten sonra hiç kalmıyor inşallah seninde hemen geçer. Sabah uyamır uyanmaz kraker leblebi falan ye bide kahvaltıda ben sadece tost yiyebiliyordum
FdLadybug Semabkr 24. Haftamdayım hala daha kullanıyorum eğer sıkıntı görseler önermezler. Hiç kafanıza takmayın. İçmediğim zaman her yediğimi çıkartıyorum bebekler zaten sizden her şeyi alıyorlar maksat sizin kendinizi iyi beslemeniz.
Raziyenurx Semabkr bende prilam kullanıyorum ilk gebeligimde de 9 ay kullandım bunda da 29 haftalıgım hamile olduğumu ögremdigimden beri kullanıyorum yoksa cok midem bulanıyor bu ilaç sadece hamilelere özel tehlikeli bişey olsa doktorlat vermezdi
Sumeyyealts Haftadan 18. Haftaya kadar kullandım kullanmadığım gün su içsem kusuyordum çok kötüysen kullan