xesim benim ilk çocuğum erkekti 14. Haftada bıçak gibi kesilmişti bulantılar. Yorgunlugum, tansiyon dusmelerim hiç biri ilkinde olmadı. Hamileligim çok rahattı. Bunda ölüyorum cinsiyet belli değil ama bu kadar ağır geçiriyorum belki kızdır diyorum tabi herşeyden öncesi sağlıklı olması kız erkek önemli değil ama hissiyat işte 😁