Damlac87
melike81_
Ayin 25inde kontrolüm var.Doktorum bebeğin cinsiyetini o gün söyleyebilirmiş.Öğrendiğimde size de haber vereceğim mutlaka😊evladın kızı erkeği olmaz derler ama hep bir tarafa daha çok eğilimimiz vardır ya hani,insallah tahmininiz doğru çıkar.sağlıkla gelsin tüm bebisler..