Bu da benim 11+3 günlük bebeğim.Doktor cinsiyet tahmini yapamadı,2 kızım var ve ben aynı belirtileri yaşadım,yine yoğun bi şekilde kız hissediyorum ama bilemiyorum tabi.eğer doğru görüyorsam nub denem bölge paralel gibi ama,ben anneyim,hislerim beni yanıltıyor olabilir gibi de geliyor.bir de siz yorumlar mısınız?
Doğum tarihim 8/7/1987
Eşimin 20/1/1988
Kan grubum a rh (-)
Eşimin b rh (+)
Sat normalde 13/6/2023 ama bebeğin gelişimine göre 21/6/2023 gibi
Hadi hayırlısı😁