An53 Deletedmom_69 Çok üzgünüm çok haklısınız insan önlem alınca da böyle bir şey yaşamak istemiyor Güzel haberlerinizi bekliyorum 🥹
Deletedmom_69 nzlbrn şansa bırakmıyorum ya önlemimi alıyorum en doğru şekilde ama işte ya olursa dedim