Eveet kızlarr bende elendim. Dikişsiz kesisiz normal doğumum oldu çok şükür. Allahım doğurmayı bekleyen herkesin bebişini sağlıkla bir avazda kucağına almayı nasip etsin inşallaah. Normal doğuracak olanlara tek tavsiyem nefesinizi doğru alıp verdiğinizde ve sancılarınız geldiğinde ıkınma işlemini kuvvetle doğru yaptığınızda doktorunuzu dinlediğinizde herşey çok güzel ve kolay ilerliyor. Hiçbirşeyden korkmayıın ve bilin ki sonunda bebeğinizi kucağınıza verdiklerinde bütün acılarınız yok oluyor sanki hiç yaşanmamış gibi geliyor. Hepimiz doğumu atlatabilicek kadar güçlüyüz. 🌸💕