Teonam Rabbim bebeğini korusun iyi düşün benimde 12 haftamda kanamam oldu 1 gün hastanede yattım çıktım tekrar kanama oldum sonra geçti ama şuanda rahim ağzı uzunluğu yüzünden sıkıntı bir süreç geçiriyorum eğer rabbim izin verirse ne kanama ne başka birşey onun dünyaya gelmesine engel olamaz hep böyle güzel düşünmeye çalışıyorum🤲🏻 Hatta şukadar diyim benim kuzenim kızında öyle bir kanama oluyordu ki bacaklarından su gibi akıyordu resmen ama kızı şimdi 7 aylık😊