Teonam ben 4 defa yaşadım her defasında progestan dozu artırıldı o da yetmedi iğne verdi 3.ve 4.kanamamda
Biz yeni tayın olduk hiç tanıdık yok eşim yardımcı oluyor ama erkek eli işte herşeye yetmiyor ben birkaç gün yattım iyi oldum deyip ayaklandım yıne kanama sonra birkaçgğn yattım ayaklanınca yıne kanama en son kalkmadım hiç gerçekten çünkü o stres çok zor ve son ultrason da geçtiğini soyledi doktorum yani demem o ki kanama alanın geçene kadar hiçbirşey yapma pişman oluyosun sonra Allah yardımcın olsun umarım en kısa zamanda atlatırsın🙏🏻