Duyguanneoluyor Valla bende doğalgaz sobalı evde oturuyorum sadece salonum da doğalgaz Sobası var onun için yemek yapabilirsem iki günlük yapıyorum
Evimin geri kalan her yeri Mork gibi oluyor
Bunada şükür evi olmayan sokakta yatanlarsa var
Bu yemekleri yine ben yicem 😂
Eşim akşamları fazla yemek yemiyor artık sabah akşam yerim 😂😂