Kızlar 38 hafta 3 günlüğüm dün doktor kontrolüm vardı. Karın çevresi 36 hafta gösteriyormuş. Boyu da 37 hafta gösteriyormuşYani kilosu 2800 kg. Minyon bir bebek olmasına rağmen yine kilosu cılız dedi. Kendimi aşırı suçlu hissediyorum. Normal doğum olabilir dedi ama böyle bebekler normal doğumu kaldıramayabilirmis en gec 39 hafta 5 gune kadar dogurursam iyi olurmus boyle bebekler 40 haftayi tamamlamasi riskliymis simdi 3 gunde bir nstyesokacaklar beni . Eşimde beni suçluyor hiç kendine bakmıyorsun diye dün geceden beri ağlamaktan gözlerimde yaş kalmadı eşim bu konuda yanımda bile olmuyor. Sizin de başınıza böyle bir durum geldi mi, geldiyse ne yaptınız. 😭😭