Deletedmom431 dün nstdeydim bi kızla sohbet ettik Emine hanıma çok sert mizaçlı çok korkuyorum bişi sormaya dedi. Kendi de fazla birşey söylemiyo dedi ama işinde iyiymiş. İşinde iyi olmasının yanında size sergilediği davranışlar da önemli canım. Çünkü devlet hastanedekilerde işinde iyi bizi özele teşvik eden güler yüz iyi davranış ve içimizdekileri çekinmeden sormak rahat olmak 🤗