Leydi valla ben çok memnunum bikaç kez araştırma hastanelerindede muayene oldum ama onlarda hiçbişey anlamadım. Mehmet bey hem size anlatıyo hem gösteriyo ve çok ilgili garantici bi doktor. Kan grubum kimlikte 0 pozitif yazmasına rağmen mehmet akif bey benden istediği testlere onuda eklemiş ve kan grubumın b pozitif olduğunu öğrendim. Eşim erkek doktorlara biraz geri dururdu mehmet beyi çok sevdi doğumumu da onda yapıcam inş 🙏