aysenuroztunc 8 yıl bekleyip 6 klomen, 3 femara, 1 aşılama, 1 tüp bebek, doğal yöntemleri saymıyorum bile sonunda kendiliğinden gebe olduğum kızım şuan 20 günlük oldu 🥹 asla son şansım, tek umudum diye düşünmeyin olur mu? Çünkü ben tüp bebeği tek şansım sanıyordum çünkü söktürücü kullansam bile adet olmayan biriydim. Doktorlar imkan bile vermiyordu. Lütfen önce stresi bırakmaya çalışın. Ben doktora dahi gitmeyi bıraktığım zamanda gebe olduğumu öğrendim 🥹 rabbim bekleyen isteyen hakkıyla anne baba olabilecek herkese aratmadan uğraştırmadan kendi haznesinden versin inşallah 🥰 duamda olacaksınız ❤️ sonuçlarınızı haber verir misiniz 🫶🏻