aysenuroztunc kuzum nerdeyse sneinle ayni durumu yasadim kisaca bahsedeyim. 3 yildir evliyim 1 yil korunmasiz iliski olup gebelik olmayinca doktora basvurdum hsg cektrdim sol tupumde yapisiklik oldgunu acildigini soyledi ertesi ay kimyasal gebelik gecirdim. Dotorum 6 ay normal yolla dneeyin olmassa tekrar rshim filmi cekeriz yine tikaliysa benim tikanikligim tekrarladigini söyledi neyse dendik olmadi ikinci hsg yi de cektik gecen sene haziranda bu arada sonra o zaman da tikali cikti acildi ama gebelik olmadi ben doktorumdan memnun degildim suan ki doktoruma gitmeye karar verdim o da klomen baslatti iki yumurtlamam oldu catlatma ignesi oldum gecikmem oldu kesin hamileyim diyip kan verdim ama maalesef ki kist oldugu icin gecikmem olmus neyse doltorum adet sökturucu verdi regli oldum ama kistlerim dusmedi neyse dedik bidaki reglim kendigilinden oldu cok sukur kistler dustu dusmeseydi ameliyat ile alincakti. Sonra tekrar klomen catlatma ignesi oldum ama yine kist oldu. En son ocak ayinda kist dusmusmu diye kontrole gittim dusmemisti cok sukur dogal yolla regli olup düştü. Dustu mu diye de bidaha hic gitmedim. Doktorum da bu arada iki kere kist olunca senim polikkistiklige meillisin demisti asilama deneriz dedi cunku 3 kere ilacli tedaviden sonra asilamaya gecilmesi gerek ama sen 4. Ye ilacli tedavi oluyosun. Sonra ben ocak ayindan beri hic kontrole gitmedim bu arada suan ki doktoruma da bi hsg mi o da gordun diye ilk kistten sonra ona da hsg cektirdim temiz cikti. Neyse iste ben hic bida gitmedim en son kist muabbetinden sonra son 3 4 aydir da sadece zevk icin iliskiye girdim iliskiden sonra yarim saat yattim. Esimle karar verdik bu boyle olmicak diye bi aşılama deneyelim dedik bu ay ki reglimi bekliyodum asilama kesin olarak yaptircaz diye ama gel gor ki regli olmadim geciktim gectigimiz pazar gunu kan verip hamile oldgumu öğrendim. Sali gunu kesemizi de gördük. 25 eylul de de bizizm evlilik yildonumumuz o yuzden kalp atisini o gun dinlemek istedik. Bu arada gectigimiz oazar degil obur pazar esim ruyasinda hamile oldugumu gormus ve ilk defa boyle ruya gormus bana soyleidginde kesin hamilesin dedi ve o zaman reglime de daha 4 5 gun felan dedi ben fazla umutlanmamak icin ustunde durmadim. Neyse asil konuya gelicem simdi hani diyolar ya kafana takmicaksin felan bu gercekten cok cok dogru ben tam asilama icin reglimi beklerken megersem bebegimizi beklicekmisim. Sakin umudunu kaybetme litfen doktor senin cocgun olmaz dese dahi o cocugu doktor degil Allah veriyo ki sana boyle bisi dememisler o yuzden sakin Allahtan umidini kesme rabbim bekletiyosa guzellestiriyodur emin ol. Rabbim hic beklemedigin anda veriyo gercketen benim hic aklimin ucundan gecmezdi ki hamile olarak doktoruma gidicem. O yuzden bu son tedavi diyip sakin birakma he ara vermek istersen ayni benim gibi ara ver psikolojik olarak cok yipraniyosun vucutsal olarak da o yuzden dinlenmek icin ara verebilirsin sadece reglinden sonra esinde sperm sorunu yoksa bir gun ara ile gir sorun varsa iki gunde bir iliskiye gir ve her iliskiden sonra yarim saat yat. Sakin korkma seni cok cok iyi anliyorum tukenmis hissediyosun, acaba hic olmicak mi diyosun, olursa iyi mi olur saglikli mi olur diyisun, hayaller kuruyosun ama emin ol rabbim nasip etmicegini seyin hayalini kurdurtmazmis lutfen ama kutfen kafan rahat olsun sadece zevk icin iliski olsun iliski esnasinda cocuk dusuncesini at kuzum tamam mi Allahtan kisaca anlatayim dedim cok uzun konustum ya neyse son olarak kisaca dmeek istedigim 😂😂 sakin Allahdan umidini kesme kuzum♥️