Merveaysem doğum sonrası kanamam çok oldu benim 45 güne kadar da sürdü depend hiç kullanışlı değil ben kullanırken zorlandım üstelik yaz sıcağında doğum yaptım insanı pişiriyor doktorum bile gerek yok normal ped tak daha iyi demişti ,belki ilk gün kullanabilirsin dependi o da ben özelde doğum yaptım zaten hasta bezi takmislardi değişim için de vermişlerdi yedek