Merveaysem Merhaba kizlar normal doğum yada sezaryen dogum yapanlar cevap verirse sevirinirim hem depend aldim hemde lohusa pedi aldim ikisinden de koydum dogum çantasına 4 er tane ama yeterli mi dogum sonrası kanama nasıl oluyor bilgi verebilir misiniz
Karanfill Merveaysem ikiside lazım oluyor tabi. Ben doğumdan sonra bir paketi bitirip sonra normal pede geçtim. Hastanede depend i kullanirsiniz,
Esmagrr Merveaysem bana hastanede takmışlardı normal doğumdu ve eve gidene kadar değişmeye izin vermediler kanamayı görmek için
Onbeskasim Merveaysem ben normal doğum yaptım. Normal ped koydum pek kanamam olmadı . İlk bir haftada normal adet kanaması gibi geldi . Sonrasında damla damla geldi hala da ped kullaniyorum . Sezeryan da nasıl olur bilmem
Karanfill Merveaysem bence bı paket depend koyun hastane cantaniza. Lohusa pedine evde devam edersinu,
Merveaysem Normal adet kanamalarım da yoğun olurdu bu arada hatta arka arkaya iki ped takardim geçmesin diye o yuzden ne kadar kanama olur endiseliyim🫢
Aysegulce1 Merveaysem kesinlikle yeterli değil yarim saatte bir değiştirmek zorunda kalıyorsun hijyenik olmak zorundasın ve ne kadar kalacağın hiç belli olmuyor 2 gün en fazla kalırım dedim 5 gün kaldım paketin tamamını koymuştum iyiki koymuşum dedim işini şansa bırakma ve doktorlar durmadan kontrole geliyorlar sürekli temiz tutman lazım
Merveaysem Aysegulce1 dependin üzerine iç camasir giymeye gerek var mı peki direk pijama yi giysem ustune olur mu
Eersu19 Merveaysem benim ilki sezeryan olmuştu ilk birkaç gün depend daha iyi oluyor sonra normal pede geçmiştim. Normalde adet kanamam çok yoğun olur ama doğumdan sonra orta başlayıp birkaç güne aza döndü ve o şekilde epey sürdü
Melekecre Depend alın lazım oluyor çünkü,ilk gunlerde ozelkle,2.dogumum olucak, sezaryan yine,depend alıp çantama koyucam,pede azalmaya başlayinca devam ederseniz,hem kafanız içinizde rahat eder, üstüme geçti geçmedi derdi olmuyor
Minakannesis Merveaysem ped daha mantıklı 2 doğumdada depend kullandım ama gerek yokmuş kanamam çok olmadı
Aysegulce1 Merveaysem ben ondan kullanmadım ped kullandım bazı hastaneler görmek istiyor kanamayı bazı hastaneler ise sürekli değiştirmeyi hijyenik olman gerektiğini söylüyorlar ben sürekli degistirdim dikislerden dolayı normal doğum olduğu için ped kullandım sürekli degistirdim .
Jesca Rmysnrrr külot giymenize hiç gerek yok kendisi külot gibi zaten direk pijamayi uzerine çekersiniz, ben öyle kullandım 😊
Jesca Merveaysem hastanede depend çok daha pratik oluyor bence ne olur ne olmaz diye bütün paketi koyunuz..ben dependden hastanede bir paketi bitirmiştim
Merveaysem Jesca ayy tesekkur ederim iyiki de post açıp sormuştum yazanlardan sonra direk bütün paketi koydum çantama 😁