Irmakdkm Bende 19+4 oldum 46 la başladım 56 oldum bile bide ne yesem cikariyorum nasi kilo aliyorum bilmiyorum belim felaket agriyo camasir sersem vücudum bitiyo ilk hamileligim o kadar rahatti ki hic bi sorunuk yoktu 46 ile baslayip 60 la tamamlamistim sezeryana ragmen 6 ayda 42 ye düşmüştüm. Birde ev tasicam 2 haftadir yenu evle oturdugum yer arasi cirit atiyorum bitmis durumdayim ustelik 2.5 yasinda yaramaz mi yaramaz dünya tatlisi bi oğlum var😊