Aysnnrr 5 kardeşiz 4 kız 1 erkek sonuncu erkek otizmli çok konuşamıyor özel bir çocuk onun normal çocuklar gibi kendini anlatmasını annemin üzülmemesini isterdim . Buna şükür sağlıklı eli ayağı tutuyor, ama insan kendi derdini bilir 😔
pandasever Pamuk Rabb’im hayırlısıyla gönlündekini nasip etsin canım inşallah🤲❤️ bir dilek hakkım olsaydı canım melek olan anneciğimi son bir kez daha sağlıklı görmek isterdim…
Pamuk pandasever Amin inşallah canım. Annene Allahtan rahmet dilerim.Insallah ebedi dünyada anneciginin yanında olursun🙏
pandasever teachermom1 bende canım bende son kez sağlıklı olarak görebilmeyi o kadar isterdim ki. Çok çekti bu dünyada
Mrnmrt Pamuk tek dilek hakkımı kaynanadan çok çok çok uzakta eşimle çocuğumla sağlıklı mutlu huzurlu bir yuva kurmak olurdu
Evaygl Pamuk Evlat hasreti çeken anneler için kullanırdım 🥺 Rabbim sizlere hayırlı güzel evlatlar nasip etsin hep dua ediyorum. ❤️❤️
An53 Kendi babam kanser hastası eşimin babasını da kaybettim ikisini de sağ Salim yanımda isterdim babalarım benim en büyük dağım🥺
Hizligonzales Pamuk Rabbim ins hayirlisiyla saglikla nasip etsin. Heralde her anne babanin istedigi gibi evlatlarımin maddi manevi her anlamda iyi şeylerle karsilasmalarini isterim.
Aysensrkan Babamı çok özledim Babamın yaşamasını dilerdim 🙏 Allahım onu cennetinde mahrum bırakmasın inşallah 🙏