Kaderbala Aynı durumdayım canım; bu ay yumurta takibine gittim doktora yumurtlama gunu yumurtlama akintisini yakaladim o gun ve 2 gun oncesi degerlendirdik suan adetime 6 gun var ama yumurtlama bitiminden beli belim kopuyo cok acayip agriyo sanki tutulmus gibi ara ara dizlerime kadar vuruyo agrisi,yatakta donerken bile.bi de 3 gundur agirlikla sol kasık kramplarim var birden zonklama gibi başlıyor kesiliyo gun icinde ara ara geliyo.ani harekette ya da sagdan sola donerken falan bıçak saplanmis gibi oluyor.dunden beri de midemde bi hazımsızlık var hem yaniyo hem de bulanıyor.goguslerim sanki agirlasmis gibi hissediyorum ama acima ya da şişlik ya da cogalmis bi akıntı henuz yok.Bugun sabredemedim sabah idrar testi yaptim negatif cikti ama ben hala umutluyum adet günümü bekliyorum şimdi gecsin kanda baktircam. Boyle olup da pozitif goren var mi acaba yazsalar biz de sevinsek 🤗