Deletedmom_112 Devlet hastanesi dahiliye doktoruna gittiğinizde yine devlet diyetisyenine yönlendiriyorlar onlar da liste veriyor . Ben öyle beslendim. Bebeğin Haftasına göre kalorinizi hesaplayıp veriyorlar.
Ben de cok iyi beslendiğimi zannediyordum ta ki yüksek cıkmaya baslayana kadar. Fakat diyetisyenle hafifledi.
Bu arada bir de aşağıda yazdığımı uyguladım ;
zemzem suyuna 41 tane asr suresi okuyup niyet ve dua edip içtim. 🙏🏻 umarım şifa olur.