FDM220 Kbrakblt senin yine iyi canım benim 5/4 6/3 oluyo çok kötü oluyorum güçsüz düşüyorum ve başım çok dönüyor gözlerim dönüyor.. Tuzlu ayran içip kendime gelmeye çalışıyorum
Kbrakblt FDM220 amann baya düşüyormuş ya dikkat et canım Allah korusun. Ben bu değerlerde bu kadar kötüysem seninki gibi olsa nasıl olurum demek. Geçer Allah’ın izniyle 🤲🏻
Hilalgurce Kbrakblt o düşük değil aslında sen düşük tansiyonu olmuş oluyorsun, benimde ilk gebelikten beri hiç onun üstüne çıkmaz, ikinci gebelikte de 9-5 çıkar hep öyle yani, Gorumcemde Dr bu senin ilerde tansiyon hastası olacağının belirtisi der ama bakalim
Kbrakblt Bsra-27 teşekkür ederim canım bizde acaba öyle mi dedik ama eşimi ölçtük onun hep normal çıktı
Bsra-27 Kbrakblt benimde eşimin hep normal çıkıyo ama denedim bende mesela kontrollere gittiğimde cihazı yanımda götürdüm önce hastanede ölçüktükten sonra ben kendi cihazımla ölçtüm hep yanlış çıkardı iki bilektede baya fark oluyodu o yüzden dedim istersen sende öyle bi dene kontrole gittiğinde yanında götür cihazını
Kbrakblt Aaa valla dün gittim unuttum götürmeyi. Ama hastanede normal çıktı valla anlamadım gitti bende😔
Ferideak-2701 31 haftalığım bu haftaya kadar hep başım dönük gezdim hem kansızlık hem 10-6 tansiyon düşüklüğü ne yaptıysam fayda etmiyor bugün 8-5 gördüm serum takıldı biraz iyi geldi ama şu an hala düşüyor
angel4545 Kbrakblt benim öyle iki kez çok kötü oldum daha da düştü ama normalin 10/6 doktora dedim yüksek olması kötü biz zaten düşük isteriz demişti