Gebelikte tansiyon düşüklüğü yaşayan var mı acaba. Bunca zaman baş ağrım falan da sanırım bundanmış. Bugün üst üste ölçtüm hep 10/6 hatta küçük beş bile çıktı 13 haftalığım. Acaba geçer mi bu durum. Çünkü çok kötü hiçbir şey yapamıyorum yerimden kalkamıyorum