Esraa79 beni ilk gebeligimde bı doktor bu sebepten çok korkutmustu. Sonrasında kendi doktoruma gittim çünkü obur doktora memleketimde olduğum ve dustugum için gitmek zorunda kalmıştım. Evime döner dönmez gittim doktoruma bana sakin ol belli hastadan sonra plasenta zaten yaşlanmaya başlar. Plasentanin ömrü bebeğin doğana kadardır sonradan işlevini tamamlar ve yok olur bu çok normal tabiki yaslanicak demişti. O yüzden sen evham yapma kendi doktorun izinden döner dönmez ona kontrol ol bence