Kızlar selam👋🏼 bugün bebeğin hareketlerini güçsüz hissettim. Kendi doktorumuz izinde olduğu için yakındaki bir tıp merkezine gittim. Herşey normal görünüyordu ama plasentada yaşlanma başladığını, suyun normal olduğunu söyledi. Yinede 2 saatte 1 beslen, bol su iç ve soluna yat dedi. Geçen hafta aylık kontrolümüz vardı kendi doktorumuz böyle bir şey demedi. 1 haftada olabilecek bir şey mi? Yanlış görmüş olabilir mi yada ultrason eski biraz. 27 haftalığız. Endişelenmeli miyim sizce?🥹